Door marketing automation – het automatiseren van je marketing – creëren we op de juiste momenten precies het juiste klantcontact. Zo voorzien we klanten structureel van informatie die perfect aansluit op de informatiebehoefte.
EXPERTISEProfessionele implementatie van marketing automation software. |
MEER FANSHogere klanttevredenheid en een klantgerichte organisatie. |
HOGERE OMZETMeer up- en cross-sell onder huidige klanten. |
EFFICIËNTERAutomatiseren van tijdrovende taken. |
Het automatiseren van je marketing -ook wel marketing automation genoemd- zorgt ervoor dat je precies op de juiste momenten het juiste klantcontact creëert. Maar hoe werkt dat dan? We integreren tijdens deze upgrade alle platformen en systemen met intelligente software. Op basis van de customer journey -die we gedetailleerd in kaart brengen tijdens de Insight-fase gedetailleerd in kaart brengen- werken we een uitgebreide flowchart uit. Daarin houden we rekening met belangrijke factoren, zoals het platform, klanttype, vertical, eerdere aankopen, informatiebehoefte en de duur ban een contract of abonnement.
Afhankelijk van waar in de customer journey de klant zich bevindt, belandt een klant in een flow. Een chatsessie of in een doelgroep specifieke nieuwsbrief. Zo krijgen klanten structureel informatie die perfect aansluit op hun informatiebehoefte. De uitgewerkte e-mailformats in de flowchart vullen we in én we implementeren marketing automation software om het soepel en effectief in te zetten. Zo heb je jouw online communicatie geautomatiseerd én ben je op de ideale momenten in contact met je klant. |
“Ze hebben echt verstand van IT, waardoor ze van de meest lastige onderwerpen een leesbaar en begrijpelijk verhaal kunnen maken. En wat ik ook prettig vind, is dat ik iedereen kan bellen. We zijn bijna collega’s.“
Jan-Jacob Bakker
Network specialist en eigenaar van aaZoo Network Solutions