arrow

UX
DESIGN

UPGRADE

 

Design speelt een grote rol in het creëren van positieve merkervaringen. Door constant te blijven testen en altijd onszelf de vraag te stellen of het beter kan, weten we de meest ideale designs toe te passen binnen jouw customer journey.

 

 

PERSOONLIJK

De ideale klantreis van klant A kan totaal afwijken van de klantreis van klant B.

ONDERZOEK

Wie is de doelgroep en hoe bereiken we deze op de beste manier?

TESTS

Door constant te testen weten we de kanalen steeds beter te laten presteren.

EXPERTS

Onze experts zijn op de hoogte van de laatste designtrends.

arrow

MET UX DESIGN EEN POSITIEVE MERKERVARING CREËREN

 

Een verbetering van je conversiepercentage van 0,1%? Een marginale verbetering waarvan niemand op de tafel van gaat dansen. Behalve onze UX Designers! Een minimale vooruitgang kan op jaarbasis namelijk een enorm verschil maken.

Stel dat je jaarlijks 500.000 bezoekers op je website hebt en je conversiepercentage bedraagt 1% dan betekent dat 5.000 conversies. Zodra we het conversiepercentage structureel verhogen naar 1,1% betekent dit 5.500 conversies en dus een stijging van liefst 500 conversies. Deze verbetering realiseren we door onderzoek te doen naar de doelgroep en hun gedrag.

We testen middels zogeheten A/B-tests bijvoorbeeld of een knop met dikgedrukte letters beter presteert dan een knop met cursieve letters. Samen met nog meer design en personalisatie verbeteringen zorgen wij voor een beter UX design, een fijnere gebruikerservaring en uiteindelijk meer conversies.

The time is now!