Inzicht in klanttevredenheid binnen elke fase van de customer journey zorgt ervoor dat klanten sneller ambassadeur worden van jouw bedrijf.
BETROUWBAARHEIDKlanten vertellen het meest eerlijke verhaal. |
VERWACHTINGSchets een realistische verwachting en vervul dit. |
AANTREKKINGSKRACHTPotentiële klanten worden het sterkst beïnvloed door actieve klanten. |
LOYALITEITEen vaste klant is van onschatbare waarde. |
Tevreden klanten zijn terugkerende klanten die weer zorgen voor loyale nieuwe klanten. Dit is waarom customer satisfaction altijd boven je prioriteitenlijst moet staan. Door de customer journey altijd ter discussie te stellen en door feedback te vragen over de klantgerichtheid, kunnen wij constant blijven verbeteren.
Dit meten wij onder andere door een NPS-score maar ook door publiekelijke reviews op bijvoorbeeld Google en Facebook. Uit ervaring weten wij dat de mening van anderen binnen de customer journey ten aller tijden zwaar meeweegt in de aankoopoverweging van de klant. |