Optimaliseer elke stap in de klantreis voor maximale klanttevredenheid.
Of het nu gaat om het genereren van leads, het aantrekken van nieuwe medewerkers, of het vergroten van naamsbekendheid, een gerichte marketingstrategie helpt je jouw doelen te bereiken. De marketingmiddelen zijn hierbij nooit het uitgangspunt. Jouw onderscheidend vermogen, doelen en de behoeftes van de klant wel.
Optimaliseer elke stap in de klantreis voor maximale klanttevredenheid.
Bereik jouw doelgroep met de juiste touchpoints tijdens de aankoopreis
Versnel jouw groei met datagedreven en creatieve experimenten.
Strategisch advies om jouw bedrijfsdoelen te realiseren op ondernemersniveau.
Tijdens de marketingstrategiesessie gaan wij dieper in op de strategische koers en de doelgroep van jouw bedrijf. We bespreken jouw bedrijfsdoelstellingen, huidige marketingmiddelen, marketingtooling, kansen en bedreigingen. De doelgroep brengen we in kaart door gebruik te maken van slimme tooling. Het resultaat is een heldere, strategische koers en een uitgebreide analyse van de doelgroep, die inzicht geeft in de manier waarop we hem of haar het beste kunnen bereiken.
Vanuit de marketingstrategiesessie brengen wij de klantreis ‘van nieuw contact tot ambassadeur’ in kaart. De customer journey van jouw bedrijf staat centraal binnenin de marketingstrategie. Samen bepalen we in welke fase van de customer journey de meeste kansen liggen voor marketing en sales. Deze kansen worden vertaald naar een krachtige marketingmiddelenmix om jouw bedrijfsdoelstellingen te realiseren.
“Ze hebben echt verstand van IT, waardoor ze van de meest lastige onderwerpen een leesbaar en begrijpelijk verhaal kunnen maken. En wat ik ook prettig vind, is dat ik iedereen kan bellen. We zijn bijna collega’s.“
Jan-Jacob Bakker
Network specialist en eigenaar van aaZoo Network Solutions