We ontwikkelen sterke merken door verhalen in beeld en taal te vertellen die jouw doelgroepen inspireren. Samen gaan we terug naar de basis en leggen we jouw merkidentiteit vast.
We gaan terug naar hoe het ooit begon. En vanuit dat startpunt kijken we naar vandaag de dag en de toekomst. We zijn benieuwd naar jouw bedrijfsverhaal, diensten en producten. De manier waarop jij naar jouw merk kijkt vullen wij aan door samen jouw merkkarakter in kaart te brengen. Concurrenten worden geanalyseerd. Kansen en bedreigingen worden besproken.
De informatie uit de identiteitssessie wordt gestructureerd in een canvas. Hierin staan jouw kernwaarden, merkkarakter, intrinsieke- en extrinsieke merkwaarden, bewijsvoering, waarde- en kernpropositie. Alle basiselementen van jouw merk. Deze brandguide wordt vervolgens extern getoetst bij klanten, stakeholders en medewerkers.
“Ze hebben echt verstand van IT, waardoor ze van de meest lastige onderwerpen een leesbaar en begrijpelijk verhaal kunnen maken. En wat ik ook prettig vind, is dat ik iedereen kan bellen. We zijn bijna collega’s.“
Jan-Jacob Bakker
Network specialist en eigenaar van aaZoo Network Solutions