down-arrow (2) down-arrow (2)

Branding

Vertel jouw verhaal, inspireer je doelgroep en onderscheid je merk.

We ontwikkelen sterke merken door verhalen in beeld en taal te vertellen die jouw doelgroepen inspireren. Samen gaan we terug naar de basis en leggen we jouw merkidentiteit vast.

Merkidentiteit

Zorg voor herkenbaarheid en versterk je merkbeleving bij jouw doelgroep.

Huisstijl

Ontwikkel een herkenbare huisstijl en draag hem consistent uit

Storytelling

Versterk je band met je doelgroep en bouw een blijvende merkbeleving op.

Beeldtaal

Creëer onderscheidend vermogen met een beeldtaal wat uniek en herkenbaar is.

Zorg voor een onderscheidende Positionering en Merkidentiteit

We gaan terug naar hoe het ooit begon. En vanuit dat startpunt kijken we naar vandaag de dag en de toekomst. We zijn benieuwd naar jouw bedrijfsverhaal, diensten en producten. De manier waarop jij naar jouw merk kijkt vullen wij aan door samen jouw merkkarakter in kaart te brengen. Concurrenten worden geanalyseerd. Kansen en bedreigingen worden besproken.

JOUW IDENTITEIT EXTERN GETOETST.

De informatie uit de identiteitssessie wordt gestructureerd in een canvas. Hierin staan jouw kernwaarden, merkkarakter, intrinsieke- en extrinsieke merkwaarden, bewijsvoering, waarde- en kernpropositie. Alle basiselementen van jouw merk. Deze brandguide wordt vervolgens extern getoetst bij klanten, stakeholders en medewerkers.

STORYTELLING EN BEELDTAAL VOOR EEN STERK MERK

Vanuit het canvas wordt jouw merkidentiteit definitief vastgelegd. Door middel van storytelling en fotografie wordt het gevoel rondom het merk vastgelegd. Het eindresultaat is een identiteitsboek, dat in taal en beeld vangt wat voor merk je bent en waar je voor staat. Dit is het fundament voor strategie, branding en alle toekomstige marketingmiddelen zoals campagnes, websites, brochures en content.

 

The time is now

Neem contact op

Wat anderen zeggen

"Door UBX kunnen processen efficiënter inrichten"

“Ze hebben echt verstand van IT, waardoor ze van de meest lastige onderwerpen een leesbaar en begrijpelijk verhaal kunnen maken. En wat ik ook prettig vind, is dat ik iedereen kan bellen. We zijn bijna collega’s.“

 

Jan-Jacob Bakker
Network specialist en eigenaar van aaZoo Network Solutions