Door marketing automation – het automatiseren van je marketing – creëren we op de juiste momenten precies het juiste klantcontact. |
Alle data van individuele klanten benutten we voor het bouwen van algemene én gepersonaliseerde klantprofielen. |
Wij halen het maximale uit jouw marketingbudget. Door het maken van de juiste keuzes, gebaseerd op onze marketingexpertise. |
Door complexe systemen met elkaar te koppelen en perfect samen te laten werken, creëren we efficiëntie binnen de huidige werkprocessen. |
Door constant te blijven testen en altijd onszelf de vraag te stellen of het beter kan, weten we de meest ideale klantreis in te richten. |
Wij zorgen dat je klanten tevreden zijn in elke fase van de customer journey zodat jouw klanten enthousiaste ambassadeurs worden. |
Door alle gegevensbronnen met elkaar te verbinden, vertalen we data in betrouwbare inzichten en concrete verbeteracties. |
Inzicht: het ligt aan de basis van iedere beslissing die we nemen. Daarom begint elk traject bij ons met onderzoek. Dit vormt de fundering voor een concreet verbeterplan.
Next step: het toepassen van onze adviezen. We hebben voor iedere upgrade de juiste specialist in huis die de benodigde technologie aan de hand van een strakke planning implementeert.
Het mooie aan de customer journey is dat hij constant data genereert zodra je ermee aan de slag gaat. Na het implementeren van de upgrade verkrijgen we weer nieuwe inzichten; data waarmee je de journey kunt blijven optimaliseren.
“We hebben nauw contact en kunnen daardoor snel schakelen en focus geven aan zaken die direct actie vereisen. Marketing management is essentieel in onze organisatie.“
Cor Koelewijn
Eigenaar Digibord-Shop
Het implementeren en verbeteren van de customer journey staat ook bovenaan jouw agenda. Toch?! Om deze klantreis zo optimaal mogelijk te maken, is het belangrijk om je te realiseren dat het allemaal om beleving draait. Het was dan ook niet voor niets dat Gartner het optimaliseren van de customer experience als één van de game changers voor 2020 identificeerde. Eén van de belangrijkste aandachtspunten? Maak marketing persoonlijk. In deze blog laten we je zien dat je hiervoor geen grote marketingafdeling hoeft te hebben.
Voor veel B2B-marketeers is het genereren van kwalitatieve leads één van de belangrijkste doelstellingen. Hiervoor worden verschillende strategieën bedacht en middelen ingezet. Denk aan contentmarketing, marketing automation-campagnes via Google en LinkedIn, social selling en zelfs cold calling. Maar heb je ook weleens nagedacht over de waarde van bestaande klanten binnen jouw leadgeneratiestrategie? In deze blog geef ik hiervoor 5 tips.
De customer journey, ook wel klantreis genoemd, is de weg die klanten afleggen naar het aanschaffen van jouw product of dienst. Hierbij is het de kunst om de klant na de aankoop zo positief te verrassen dat ze ambassadeurs worden van jouw bedrijf. Nu zijn er talloze blogs geschreven over de verschillende modellen om deze reis in kaart te brengen, van het eeuwenoude AIDA-model tot en met de meer hippere variant van Google: See Think Do Care-model. Maar wat zijn nou de voordelen voor de interne organisatie? En waarom zou je tijd vrijmaken om je customer journey in kaart te brengen? Wij zetten vijf argumenten op een rij.